خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/23 - 17:17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
آزادی خواه:

تسهیلات نوسازی بافت های فرسوده روستاها تکافوی هزینه‌ها را نمی‌دهد/ ضرورت بازنگری در طرح‌ها هادی

عضو هیات رئیسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1403 گفت: تسهیلات پرداختی برای ساخت مسکن روستایی و یا اجرای برنامه‌های مقاوم سازی خانه‌های روستایی که توسط بنیاد مسکن انجام می‌شود، تکافوی هزینه‌ها موجود را نمی‌دهد.

احد آزادی خواه عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اجرای طرح‌های مقاوم سازی بناهای ناپایدار و فرسوده و نا ایمن در روستاها گفـت: تسهیلات پرداختی برای ساخت مسکن روستایی و یا اجرای برنامه‌های مقاوم سازی خانه‌های روستایی که توسط بنیاد مسکن انجام می‌شود، تکافوی هزینه‌ها موجود را نمی‌دهد اگر چه روستائیان از این تسهیلات هم استقبال خوبی دارند.



این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: مقاوم سازی بافت های ناپایدار و فرسوده در روستاها با قوت در حال اجرا بوده و بنده معتقدم هرچقدر در این حوزه بیشتر سرمایه‌گذاری کنیم در زمان بحران‌ها هزینه کمتری را متحمل می‌شویم از این رو دولت باید با قوت پروژه‌های مقاوم سازی روستاها را پیش ببرد.



عضو هیات رئیسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1403 عنوان کرد: یکی از مشکلات مردم در روستاها نیز بازنگری در طرح‌های هادی است که به دلیل نبود منابع مالی کافی در بنیاد مسکن، اجرایی نشده و ساکنین روستاها پیگیر این مهم هستند، امیدواریم با اهتمام دولت طرح های هادی در برخی از مناطق که مردم با مشکل مواجه هستند، سریع تر انجام شود. /



پایان پیام

  • کد خبر : 374568
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار